Thanks sebab tekan ini.. :))

March 8, 2011

KenApa Orang Suke b'BLog..??

kenape ek orang suke berblog...pelik aku..entah kenapa sejak beberapa hari ini, stiap hari aku buka blog aku..bukan update, but tengok blog2 orang...dan....tanpa disedari, aku mesti akan tengok 1 blog nih..ce click..mesti ramai orang kenal di kan? mane idaknya, followers die yg terlatest 10802..gile kentang ramainye....stiap kali aku bukak blog die tu, mesti bertambah followers die...
Die memang suke update blog die, SENANTIASA..ade je cite2 baru yang die nak kongsikan..
gile arr...


banyak betul idea die nak kongsikan dengan blogger2 lain...caya la ....termasuklah aku, terpukau dengan cite2 die.hahahah.....siap baca lagi, link2 blogger yang die showkan..x sangka aku mcm nih.. ^_^

kalau nak diikutkan, da hampir setahun jugak aku berblog nih, cuma lately ni jer, rajin buka blog...
and...
aku suke pulak tengok blog ibu2, umi, emak2..hehe....
sweet sebb dorang cite pasal pengalaman dorang bersalin,
haish...x sbar pulak..ahhahha

itu je nk cite... wink2..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^