Thanks sebab tekan ini.. :))

February 28, 2012

Aku tak perlukan lelaki kedekut

untuk pembaca lelaki...anggaplah ape yang aku cite ni sebagai tips utk korang berdamping dengan pmpuan, nk ngorat ke or ape2 je la yg seangkatan dengan perempuan..hehhe

xyah nk tips sangat la kn....:p

macam yang aku pernah cite sebelum2 ni kt SINI ....mengikut pandangan aku la...kami perempuan ni memang berharap utk tidak berjumpa dengan lelaki yg kedekut, berkira, takut kuarkan duit dan seangkatan dengannye...

hemm...aku rase ayat aku sangat skema kt atas ni...mcm hipokrit plak... adoi....


ok la...xyah skema sangat okeh.....well!! pmpuan memang suke lelaki banyak duit.....sape tak suke ye dak??...tp tu bukanlah "motif" utama nak berkenalan dengan lelaki "masyuk", cumanya kalau dapat yg poket berkepuk ni, ianya adalah satu bonus utk kami..eh!! tetibe.. :p

aku pn x "pandang duit sangat".....faham kn ayat aku tu.....hehehe :p ...aku x kisah kaya atau miskin...cehh!! (ayat standard la wehh).....cuma 1 je aku harapkan, jgn la "lokek" sangat dengan duit ko tu.....itu nak berkira, ini berkira......alasan u alls ,

"alaaa.....x kahwin lg, wt pe nak berhabis duit utk awek"....

itu aku tau.....ooohh. bab ni pandai plak ko cakap x kahwin lg....bile awek ko tu x manje, x ajak ko kuar g jejalan...xde plak ko ckp istilah "tak kahwin lagi"....

kalau setakat topup n belanja mkn pn nk berkira.....ooh!! parah...adehh..

aku susah la nk explain kn situasi yg aku cuba sampaikan ni.....yang pastinya aku berdoa, semoga jodoh aku bukanlah lelaki kedekut...biarlah x kaya , asalkan rezeki die tu die sanggup kongsi semuanya dengan aku...

nota hati : ramai org cakap pmpuan lebih kedekut dr lelaki......ye ke??

2 comments:

WuMing said...

Jadi WuMing layak lah... WuMing memang tak kedekut... Cuma ada isteri dan anak..

Ok?

WuMing said...

Maksud WuMing nak mengorat Reena...He..he..he..

Gurau saja...

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^