Thanks sebab tekan ini.. :))

March 25, 2011

BBQ yang happening !!!


assalamualaikum..
hari ini, malam ni..syok gle..hahahaha..kelas kteorang wat bbq sempena last sem kteorang kt poli ni....gmpak ar td...
stiap org ade tugas masing2...for ur information ek..kteorang just beli bahan mentah jer..sumenye masak sendiri..tawar ke masin ke...amekau..bedal jer..
untung la kteorang dapat PA yang sporting encik azmi dan wife die Pn arinah..
kteorang wat tepi tasik poli kteorang ni..dengan suasana malamnye yang sejuk, angin sepoi2 (maklumlah tepi pntai)...

ni group yg memasak makanan kami tu..


memang bes gle wa ckp lu..memang aku akan ingat smpai bile2...
tugas aku tdi buat air, angkut air, adelah sikit bakar ayam n yang paling penat sekali ialah...basuh pinggan...errr..malas kot sebenarnye..tp nk wat mcm mne..da tugas aku..
walaupun hujan tadi..but bbq kteorang still berjalan macam biase...siyes..happening gile..

kat dapur rumah PA kami..hehe

yang paling xleh bla nye...snap pic yang paling banyak sekali...aku da xtau da nak wat gaya ape lagi..sume gaya da wat...
aku akan merindui saat2 ni.
..
mcm2 pose kteorang tangkap gmbar..memang gle aku rase dak kelas aku ni...fuhh..



sengal-sengal nih..

kenyang gile makan ...a lot of food...x terlarat da abiskan..
mcm ular sawa da sorang2 pas makan........

syok gile...


2 comments:

Azwani said...

sangat best time ni .
sweet memory la kak .
susa nk lpekan ^_^
sdey pn ad da last2 sem ni .

Unknown said...

tau xpe...will miss it..hehe

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^