Thanks sebab tekan ini.. :))

October 17, 2011

kenapa terserempak "awak" lagi??

assalamualaikum..

baru je balik dari kerja....cepat2 aku bukak blog ni nak cite sementara masih berfeeling nih...before balik tadi ujan lebat je..and bos aku plak masuk agak lewat ari ni, aku bajet nak punctual la balik, 5.30 terus out...then x jadi plak..ade keje x siap lagi...and hujan lebat sangat kt luar...

aku nak balik cepat sbb dengan harapan dpt terserempak dgn "die" lagi...hehhe...itulah niat aku semata-mata...tapi disebabkan aku balik agak lewat, memang harapan tu punah la rasenya..hahhah..

sepanjang jalan aku ingat je kt "die"..mintak2 la terserempak lagi, dah beberapa hari x "tengok" die....siyes rindu plak rasenye..

tup2....aku mmg x expect akan terserempak die coz da lewat balik...pastu...tadaaaaa....terserempak lagi dengan die..hehehhe..sukenye aku rase...and kali ni aku bukak "visor" helmet tu...konon nak bagi die tengok aku la, ye la before ni msti die xpna nampak muke aku bcoz bertutup dgn "visor" tu...hhehehe...

and xleh bla nye....kiteorang berbalas senyuman...ceh,ceh,ceh....uwaaaaaaaaaaaa....
suke gile siot....angau aku jadinye....sepanjang jalan aku senyum...hahhahah..gile2..

YA ALLAH........................ku serahkan segalanya PADAMU..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^