Thanks sebab tekan ini.. :))

October 5, 2011

Please la JANGAN WANGI SANGAT...



lumrah manusia suka yang cntik, yang kacak, yang bersih dan bersinar..and x lupa jugak..yang harum,wangi...yg agak2 bile sembur minyak wangi tu..1 kilometer ke hadapan orang leh bau die..hahha...

kan??..kau ade...?? kau pun same..kuakuakua....ini bukan ape..dulu aku pernah terbaca kat mane ntah, aku pun da lupe....kite ni x digalakkan (betulkn sy kalau silap) wangi sangat..baik lelaki baik perempuan..terutamanya perempuan la kan..bukan ape, haruman wangi-wangian ni kan boleh menaikkan "nafsu" secara x sengaja...betul x lelaki????

eleh, mesti kau nak cakap perempuan pun same...kan2??...hemm..apa kata anda sebagai perempuan??????

secara peribadinya la kan....lelaki yg wangi sangat ni, boleh la jugak mencabar keimanan wanita..ceh2....xtau plak aku kalau ade orang suke bau busuk...hihih...aku x suke la lucah2 kt blog ni...jadi..apa yg aku nak cakap..to lelaki and to perempuan..pakai minyak wangi ala kadar sudah la....

kalau kau wangi sangat...errrr...rase nak peluk je.....hahahhaha....kau gatal kalau kau pk ni..hohoh...


perfume lelaki yg paling aku suke...tp wane hijau lagi wangi...kuikuikui



"mulai esok, kurangkan pemakaian minyak wangi, kalau x nak xpe....ade aku kisah??? "


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^