Thanks sebab tekan ini.. :))

April 25, 2012

Tak Perlu kot Perempuan cari lelaki | Jodoh

kalau tajuk entry aku ditujukan kepada lelaki ...mungkin sesuai.....

"carilah perempuan, wahai lelaki"....

itu sesuai la kot....tp kalau term tu digunakan kepada pmpuan...aku rase ianya x sesuai...bile ditanya, 
"ade bf ke?. "..
"xde"...
"carilah"...

hello.....desprate sgt ke sampai nak kena cari?.....dan ayat famous yg pmpuan slalu ckp...
"Jodoh itu pasti akan datang, so tunggu sahaja".....ayat standard lain "Setiap sesuatu tu kena ade usaha,kalau xde usaha, x guna jugak, mcm tu juga dgn jodoh..harus ada usaha"....

kadang2 bosan tau jwb soalan yg same.....bg aku ....sbg pmpuan, kite x perlu la nak guna term "cari"....mcm memalukan plak aku rase....nak kena cari lelaki....errkk!!!!! ....
ape yg aku boleh aku katakan, just berilah peluang kepada insan yg bergelar lelaki ni....kalau ade lelaki yg hadir or singgah dlm hdup anda, kalau anda rase die "ok" dari pandangan anda, open ur heart to receive their love..cewahhh!!  (ini kes kalau lelaki itu minat kau)
at least cuba la dlu dgn perhubungan tu......x salah kan mencuba...as long as cubaan itu x terpesong dr landasan sebenar...hehehhe .... kalau nak gune term "cari" tu...rajin2 kanlah diri g padang bola sepak petang...kat stu kn ramai lelaki....

nak lg advance, g berlegar2 depan masjid tiap ari jumaat....ha!! kt situ lg ramai.....baru leh "cari"....hahahah..siot je kn...





p/s : if lelaki tu beriman, dan anda berani utk pinang die...silakan!!! lagi bagus..

3 comments:

Izwa Kamaruddin said...

baik!

Ryn said...

g masjid laaa...dpt yg beriman..hik3

emarieys said...

hari jumaat sama-sama kumpul di masjid..hehehe

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^