Thanks sebab tekan ini.. :))

April 17, 2012

Kerja apa yg BEST??

assalamualaikum..

time aku taip entry ni..aku sangatlah bosan dok office ni...rase mcm nak balik umah je....xde keje nak buat...huhuhuh...mcm ni la keje aku..kalau time banyak keje tu...mmg x menyempat je memanjang...tp bile xde kje...memang "lending" habis...sampai kematu punggung dok kt kerusi ni...

sebab tu la end of May ni aku berhenti dah...nak cari pengalaman lain plak....dah setahun aku keje kat sini...so, rasenye cukup dah tu...huuhu..nak jugak jumpa orang baru, office baru..and segala-galanya baru la senang cite....



kalau konvo aku lebih awal...mesti dah lebih awal aku resign..hehe...aku mmg target, lepas konvo benti ....huhu...sbb lepas konvo tu..rasenye xde ape sangat komitmen aku....huhh!! boleh mcm tu...

bukanlah x bersyukur dengan ape yg aku dah ada...kerja skrg ni pn bukanlah too bad sgt...cumanya aku just nak cari "much better".....mestilah kena ada improvement kan..?? lagipun aku "muda" lagi...time ni lah nak cuba berbagai-bagai pengalaman ...hihihi..

SURE...one day, kalau aku dah jumpa dengan kerja yg sesuai dgn jiwa raga aku..mesti aku xkan benti2 dah...!!!! ...ade orang keje kt sesebuah tempat tu lama, bukan sebab gaji tinggi or selalu ade bonus ke ape...tp sbb environment die "sesuai" dgn die...kan, kan??

ok la....nak teruskan membosankan diri..hahah

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^