Thanks sebab tekan ini.. :))

April 18, 2012

Semua tentang aku

Wordless Wednesday xde ari ni...hahahhah

entah kenapa la, sejak seminggu dua ni..blog rase "sepi"..new entry dr blogger pun mcm "suam2 kuku"....hemm...ke mood aku yg x baik ni???...ok fine...mood aku yg xbest..bukan entry korang x bes.t....hehehhehe..its ok la..itu pndangan aku je....sape yg rajin bca blog aku ni (kalau ada) mesti tau yg aku ni menunggu hari2 utk konvo....huuh

x sabar sangat menanti hari bahagia tu..cewahh!!..bile bosan2 mcm ni..baca previous entry rase lawak sangat plak...selain menunggu konvo..aku juga menunggu hari untuk berhenti dari kerja ni....ape plak kje aku lepas ni....hukhukhuk...

korang rase x, tajuk entry tu mcm lain sangat dengan ape yg aku cite ni????? ..mcm biasalah..tajuk tu main hentam je...hahahah....x sabar nk sarung jubah konvo nanti...hihih...x sabarnye u alls....

kt office ni xleh FB n twitter....so bila malam je dapat tau...ape hot skrg..haha..boleh mcm tu??..sbb skrg sumenye diceritakan dlm fb je....nak roger2 msg mcm dlu da jarang sgt..kalau plan nak kuar pun...sume kt fb..da jarang sgt kwn2 msg terus kt henpon.....eh!! cite ape plak ni..adoi2....sokey....jari aku main taip je....huahuahuahua..

ok la...

ting tong....bubye

1 comment:

Diana @ BKKC said...

nak konvo ke? bestnya..tahniah!

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^