Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

April 16, 2012

KOSONG KOSONG KOSONG..

entry more to jiwang....."x" kalau xnak baca...
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
ala2 lagu najwa latif plak kan...cumanya lirik lagu tu x sesuai utk aku....aku x dicaci pun..heheh...tp itulah yg aku rasa skrg ni..bukanlah kosong ape...kosong dengan prasaan "cinta" je..hahahah
erkk!! poyo...

entry ni nak guna sy... :p

saya ade pkwe...sy ade legasi per "couple" an...*legasi lah sgt tapi sy x de rasa ape2..biasanya orang bercinta ni hepi, xpun kuciwa kadang kala...tp sy "Tiada Rasa".....sy tak suka fantasi...cakap nk kahwin dengan sy....tp xde plak cakap nk datang jumpa mak ayah sy.....

tanya sama ada sy bahagia atau tidak...tapi x nampak pun awak cuba membahagiakan sy....cakap sayangkan sy...tp x nampak pun awak cuba menuju ke hbungan yg halal...errkk!!! seriusly sy x suka fantasi...hanya pandai berkata2 tapi tiada sebarang tindakan....

sy da 22 tahun...sy lebih suka sesuatu yang pasti....sy lebih cenderung utk ke alam perkahwinan..bukannya hanya kata2 KOSONG....ianya ibarat henpon mahal yg xde kredit...KOSONG..

sekian....





p/s :sy suka berkawan dgn die....die yg bukan kekasih sy skrg.....ye!! die yg hanya berpaksikan hbungan seorang kwn...sudah hampir 2 tahun kami berkwan.. :))

No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^