Thanks sebab tekan ini.. :))

April 12, 2012

Time gempa tu kami..................

asssalamualaikum...

setelah cuti satu hari semalam....ari ni da start keje dah... tinggal sebulan lebih je aku kt sini, lepas ni....challo la aku..huuhu...

semalam 11/4/12...aku with my bff noraya n ros, kuar g tengok wayang...mulenya nk tengok cerita melayu yg baru kuar ni...tp niat aku nk tengok Battleship...tapi battleship kuar 12/4/12.....plan asal nk g midvalley.......tp lastnye g KLCC je...huhuh

sesampainya kt tempat wayang tu...ade plak cite Battleship tu..heran plak aku, sebab patutnya kuar kt wayang ari ni....hemm!! persetankanlah .....lastnye we choose Battleship....huhu...time wayang 2.45pm...seat 3 dari depan screen...huhh!!

pic google je.. ^_^


mcm biasa aku malas nk ulas lebih2...tp overall cite ni memang best dan ohsem la wehh!! ...nak2 plak hero die ensem okeh..!!! adoiyai...meh aku selitkan some pic dlm movie tu... :)


cik Rihanna :p







**************************

then...sampai umah dalam kul 8pm mcm tu......kteorang naik lrt je....pastu bile dah sampai rumah....baru lah tau..rupanya kecoh petang tadi dengan gempa bumi 8.9 skla ritcher kt Acheh....Malaysia pun ade rasa gegaran tu....ok la fine malaysia....yg x sangka tu...flat dekat2 dgn kawasan umah aku ni pun rasa gegarannya....aku duduk gombak a.k.a selayang, a.k.a batu caves...huhuh...

aku tau ni pun melalui status Fb n tweeter....kt poli tercinta aku pn rasa gegarannya..ye la, poli aku kat tepi pantai...lebih kurang 100m je kot dari pantai...8.9 skala ritcher ...kuat tu wehh!!! aku rasa sume orang da tau kot..amaran tsunami dah dikeluarkn.....

point utama aku nk cakap kt entry ni ialah....time2 tengah gentir tu..orang dok sibuk menyelamatkan diri sebab gempa kuat, yg aku ni tengah syok habis layan wayang kt KLCC....seriusly..dah sampai umah baru tau ape jd pada hari tu....hemm

klau KLCC rasa gegarannya?? mcm mne??..huhhh!!


nak jugak show off tiket.. :)






1 comment:

Abang Karu said...

Saya pun x sedor ada gegaran semlm......huhuuu

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^