Thanks sebab tekan ini.. :))

April 4, 2012

Hat Yai di bom | selamat x pergi lagi..

assalamualaikum..

makin lama makin sikit plak luahan kisahati aku kat sini ....macam biasa la...ade masa, kite bersemangat nk bercerita....ada masa, nk bukak blog pn malas....manusia ni kan berubah-ubah....huuhh..

ade je bende nk cite ni....first of all...ni satu kejutan bagi aku....dulu aku pna story kan...last year company aku ade wat trip ke Hat Yai, Thailand...tp aku x g..sebab, mak aku x bagi pergi coz takut la ade bom2 ke ape ke kan..negara dorang pn x bape aman sangat kn....(syukur la kau dok m'sia)

aku x dapat cari lak entry mane ntah aku cite psal HatYai tahun lepas..cuma yg ini je ade "klick"....then, this year dorang nk g lagi...aku ade cite kat sini....ekceli bos aku mmg da booking hotel utk g 29/4/2012 ni....then semalam, terkejut mak nak hotel yg kteorang da booking tu DIBOM...!!!

last year, dorang menginap kt hotel lain...tp, thun ni plan nk stay hotel lain plak..tp dekat2 je la dgn hotel tahun lepas..


ni la hotelnya...ekceli aku pn xtau hotel mne..ni pn abg tempat kje aku yg cite....rupanye hotel ni la yg kteorang da booking tu...

tup2...ari isnin tu dpt berita hotel ni dibom....fuhhh!!! selamat x g lagi...or selamat la bom skrg, buatnye dibom mase kteorang kt dalam tu....kemungkinan besar arwah la lepas ni...huhhh...

tp aku pn x sure nak pergi or x, aku memang da ckp kt bos aku awal2....maybe aku x g...tp bile dah kena bom mcm ni..bukan aku je x nak g......memang batal trus la nk g sane...heheheh...

ni la gambar yg sempat aku google....






kenapa la nk bom bagai ni.....bukan je negara dorang rugi, nk recover balik...pelancong pn cuak nk dtg...contohnye mcm aku la...hhuhuh..


sekian..........



























*masih malu lgi, draft sy terpublish...grrr

3 comments:

Azwani said...

ni hotel yg kita penah nginap beberapa tahun lepas kak... trip dgn family sebelah ayah. tak sangka pulak taun ni dia kena.. bomm !

Unknown said...

selamat la x kena bom tahun lepas kn..hahha

Azwani said...

haha. alhamdulillah.. waktu tu aman lagi.. kalo dah kena bom takdenya yg namanya wawa bergiat aktif di fesbuk, twitter dan kadang2 blog. wkwkwk

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^