Thanks sebab tekan ini.. :))

March 11, 2011

Hari Usahawan Muda 1 Malaysia

assalamualaikum.
baru mlm ni aku dpat update blog aku dgn tenang..
aku kongsi cite dgn korang psal hari Usahawan Muda 1 Malaysia pada 9 MAC 2011
ini adlah hari usahawan Francais ek..
its about, how kte nak buka perniagaan francais..
for ur information..

pendapat aku la, bukak perniagaan Francais ni lebih senang dr buka perniagaan selain francais, sbb francais ni perniagaan yang da sdia ada orang tau, n yg paling penting pengrusan yang telah sedia ada, mksudnye..korang keluarkan modal, n bab2 pengrusan korang just rujuk kt management francais tu je..
contohnye perniagaan KFC..

aku nk terangkan byk2 pn tkut korang x faham...ce korang tekan ni untuk maklumat lanjut..
and tekan ini juga...kalau korang nk tau lebih lnjut...korang tgk tv x??..
sbbnye, HARI USAHAWAN ni masuk dlam berita..maklumlah ade PM kn..ofkos msuk bite..ce tekan nih..
******
cite nye...

krn excited nk g, aku agak la xleh tdo malam tu, tp, at least aku tdo la kul 1 aishah n julie agi la...kul 3 baru tdo, pnye la excited nak g..ahhaha..kteorang cadang kul 3.30 bangun and 4.30am da kena kumpul ..so, dorang tdo setengah jam je mlm tuh..

disebabkan kteorang ni punctual, kami (wawa,juli,aishah,nad,suhaila,ain,ayu)..siap ler kul 4.30, skli da sampai pintu pagar, boleh plak pintu pagar terkunci..perghh..mmg pnas la time tu...nk dipendekkan cite..kteorang terpakse tunggu smpai kul 5 baru la guard bukak pintu,

smpai MATRADE tu..
byk la jugak IPTA2 yang hadir time tu, ape lg, cuci mata la ...ahahaha...(agak gtal ek disni)..
***********

aishah pn gunakan mase yg ada, untuk jumpe kekasih gelap (coz dorang x dclare lagi k)..

tgk badan je dah la.. toing2..

nk jadikan cite disini, boy tu bawak membe die...and....
ensem la plak, haishh..!!!

sorry, aku x dpt nk masukkan pic dak encem tu, ..sbb kan aku ni agak pemalu skit,
http://www.emocutez.comso aku x ler amik pic die..
tp mmg encem la (bg aku)..hahahahha
and sporting jugak..
*sindrom2 gatal da terlihat..

************


ni pintu gerbang besar MATRADE tu..
(aku x fham pe function pintu gerbang ni)


hihi...cam x spe ni???? (suami sazzy falak) Nazril
die slah sorang pengacara on that day..(siyes ensem) :p

Ni mase mule2 sampai, yg baju kurung tu lecture kami k..
CIK ZULANA

**
itu je kot pic aku dpt tnjukkan..

nk tgk lebih banyak..
tekan ni..

awk..thanks bce k.. :))
tc.bye

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^