Thanks sebab tekan ini.. :))

March 18, 2011

Home Sweet Home ----->histeria

Assalamualaikum
da beberapa hari aku x dpt update blog aku ni, bz + line internet lembab gle kt asrma tu... errr
now, aku kt uma..yeah2...syok2.....

ade cite nk cite nih.. ^_^
ari khamis ari tu, alaa..yg bru lpas nih...
citenye.....

kat asrma aku ade histeria...budak sem 1 yg kena...blok aku plak tu..kisah mule2 skli..aku xtau sgt..yg aku tau, mse ari rabu ade dak tu kena, tp time tu aku wat2 xtau jer..mlas nk amik port..lg pun time tu tengah layan "kabhi Kushi Kabhi Gham"..hehehe..
then mase khamis tu, still ade lagi.....then, memandangkan aku rase aku ade byk mase free jd...............
aku pun g la tgk "mangsa" yang kena tuh..
aras aku lak tu...mase aku dtg tuh, die kire nga mencuakkan gak la..rmai la lecture2 n warden dtg utk pulihkan...haishh...

aku tengok dr jauh jer ler yg mmpu..
meracau2 dak tuh..seram nengoknye...hemm...
aku nk cite sebenarnya pengalaman aku sepanjang aku tgk tu..
tp rsenye, malam ni x sesuai pulak..aku try cite siang esok k

sepanjang aku kt poli nih..
ape yg dpt aku simpulkan..
histeria mmg stiap sem ade...
and pling sllu terjadi time kteorang nk final exam...
x tau la kenpa...

ok la...aku try cite kan..hehe

bubye..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^