Thanks sebab tekan ini.. :))

April 5, 2011

aku bahgie..

emm..
rasenye..macam aku pernah post je entry mcm ni...saje nak kongsi kebahagiaan ini..
xde la gempak sangat pun "aku bhgie" ni....aku rase hepi sbb aku x perlu nak tension macam orang yang bercapel..kalau aku capel, inilah masalah aku...tnsion, sedih,...menyirap..sume ade..hepi nye kejap jer..now, since I hve been single...im free...happy dengan life aku sekarang...

..................
even kadang2 jeles tengok orang capel sane sini...heheh


its ok..insyaAllah...aku x "batak" kan sangt cinta lelaki..ahaks...poyo gile statement...

and...aku pun x suke...kalau aku rindu kan seseorang...haishh..ia bleh men "jem" kan kepale otak aku....bcoz, lately I'm starting missing someone...ni pun masalah jugak ni...bile rindu, but xdapat nk tatap wajah die..eceh....jiwang karat siot...
alhamdulillah..I happy what I have now....

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^