Thanks sebab tekan ini.. :))

April 14, 2011

Header Kanak2??

assalamualaikum..

knp la kalau dok asrma ni, susah sgt nak baca buku, yang paling aku rajin ialah ------> bukak fb n blog ni ..errr..
ok2, motif aku sebenarnye nk cite pasal header blog aku ni...tbe2 aku rase header ni macam kanak2 riang pulak ..haishh..21 years old already!!..kwn aku pun da ade 2 anak, so header ni macam budak sekolah menengah jerrrr....kalau org first time tengok blog aku ni, mesti die ingt blog dak sekolah..(ok aku nampak muda :p )

ok, I will change it..but, not now la..lepas aku habis exam..itu juga bermaksud secara separuh rasmi aku habis belajar,hehe..
kalau rasmi sepenuhnye when I got my result n x repeat ape2, ha!! tu baru secara rasmi I finish my Diploma..
nak sambung degree la..tp, macam x berkesempatan je ..mybe in the future kot...I love study, and I love money too...hahaha...there's something yg menghalang aku for further study, emm..xpe2..Allah knows better than me.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^