Thanks sebab tekan ini.. :))

April 5, 2011

Bahang Dinner JP

ok..dua2 "comel"..



ok..hari itu aku ade cite sikit kan pasal dinner jabatan aku ni..
ini adalah majlis yang besar untuk jabatan kami..every sem, kteorang mmg akan adakan dinner ni..
sape yg uruskan???..

ofkos la student sem akhir..dan turut bersama juga student sem 3..ok, xmo cite panjang2..
tajuk dinner sem ni ialah Sweet Candy & Glomorous...
memang sweet, ..
aku dapat peluang jadi pengacara malam tu..acctually, memang plan awal..aku mintak jd MC but..
..
all of sudden, penasihat suruh tukar org..so, agk kecewa sebenarnye....MC ade 4 org..2 mc formal and 2 lgi MC x formal..ini pun last minit baru jd..sehari b4 dinner tu, pengacara yg sepatutnye jd tu, ade prob sikit...kebetulan pulak , yg incharge MC ni adlah group aku, so...decide pnye decide ..AJK group aku mintak la ak jd MC..malu tp mahu do aku time ni..gle ar..
...................
this is my partner Rizal..

nerves sgt sebenarnye..time rehearsal..aku agk 'out' disitu..sbb aku ni pengacara x formal so...x perlu la nk ayat skema sgt kan..hehhe..

ni je make-up yg mampu aku touch up kt muke aku
setengah jam jugak la nk siapkan..

then..alhamdulillah...aku rse malam tu aku da cube sangat wat yg terbaik for my first time ....
bergandingan plak dengan lelaki "ensem"...memang xla kan...haishh...
ianya menambahkan lagi keyakinan aku utk capai cita2 aku nak jadi pengacara ..hahah..
yes...dr dulu lgi cita2 ni...aku akan cube futher stdy untuk aku tambahkan lagi ilmu..

bile aku da lapar...hehe
..........

really miss the moment....

Sekia & Zamir
Pengacara Majlis atas pentas..

ni la wajah2 pengacara malam tu..
..
thanks guys..for the sweet moment..

2 comments:

mykhalis said...

laaa.. dah student..ingatkan tingkatan 2..hehe..cute lagi nie..

Tips supaya blog sentiasa diingati

Kenangan lahir 80-an

Ada apa dengan dara

khalis datang ziarah di sini

Unknown said...

ha?..form 2..errr..hehehe

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^