Thanks sebab tekan ini.. :))

April 26, 2011

Aku rasa aku suka kau

assalamualaikum..

aku nak study sebenarnye ni..tp....entah ler..
blog ni untuk luahkan ape yang dirasakan???....huhuh..aku rasa aku suka "kau" la...
aku kenal "kau" sejak sem 1 lagi..tp, entah lah..aku kan pompuan..xkan aku nak luahkan dulu an...
cannot2...!!
stiap kali nampak "kau" aku suka .....tp, aku x nak layan sangat pun perasaan ni, "kau" pun macam player je ..hihihi....

aku main amik je dr cik google..

name penuh "kau" pun aku xtau..macam mane tu??..haishh...baru nak doa dalam solat..huhuh..
sorry la entry aku terjiwang plak malam ni...teringat "kau" la sekarang...kalau "kau" baca ni, and kalau "kau" terasa ......hehehe...bgus la jugak..hahhaha
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

p/s : entry agak memboringkan..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^