Thanks sebab tekan ini.. :))

April 4, 2011

AKU PUAS

assalamualaikumm..

hari ini merupakan malam jabatan perdagangan politeknik sultan idris shah...
aku puas sebb..Alhamdulillah..sumenye berjalan dengan lancar...syukur yg teramat sgt..
and..aku puas jugak..sbb first time dalam hidup aku, aku jd pengacara..berjalan2 sekitar majlis..sambil menemu ramah org...siyesly, it was a awesome..syukur sgt..akhirnye dapat jugak aku merasa jadi pengacara, walaupun bukanlah di TV atau majlis glam2 kt tv tu..
yes..cita2 aku nak jadi pengacara sebenarnye..dari kecil lagi..dan malam td Allah bagi aku peluang untuk merasai jiwa pengacaraan tu selama 3 jam majlis berlangsung..
aku suke sangat wehh...
a lot of pic acctually...http://www.emocutez.com
but now..

sangat penat...da 2 hari aku balik lewat, kul 2 pagi lebih baru otw balik bilik..

dengan rehearsal lagi..finally..it done....sorry..aku buat karangan..next time aku masukkan gambar ok..http://www.emocutez.com

bye2..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^