Thanks sebab tekan ini.. :))

April 25, 2011

Kisah dan Last paper

assalamualaikum.
late utk cite rasenye ..tp nak cite jugak..
kisahnye semalam..kiteorang dapat tau, ari ahad (24/4/10) ade gangguan elektrik kt asrama..so kteorang plan la nk out g sg besar lepaking kt kfc..ye ar..kn ade aircond kt sane tu..hahaha..itulah motif sebenarnye...ok, then pagi tu selamt bangun awal..awal pun dlam 10.30 la jugak...kire awal la tu bg kteorang..hahaha...but we still subuh ok,aku da agak mesti korang pk tu..
dalam kul 11 tu dengar lah bnyi bas, then time tu elektrik da xde...then, pk punye pk..decide la nak g sg besar, mcm yg dirancang..

yang bengangnye...ini kali kedua kami terkena, kali pertama masa ni, kteorang punye la awal siap..ingat nak naik bas kul 12..11.30 da terpacak kt "bus stop" tu..ye la takut kena tinggal bas..
tunggu pnye tunggu xde pun nampak bas tu..then, aku call la..
dan2 plak..."ari ahad bas sampai kul 11 jer"..

adoi...memang panas gile aku rase time tu..dengan cuaca yang memang selalunye panas, memang rase nk terbakar aku kt bus stop tu..
nak balik asrma, pun panas gak...nak naik prebet, mahal..mcm x mampu, nak pinjam moto dak kelas..hemm..mcm hampeh jer..

pastu..kteorang g la restoran kt depan poli ni...sambil2 tu masing2 pk mcm mana nk g sg besar ni...ye ar da terbayang2 plak kfc yang panas sampai menjilat jari tu..

ok gambar ni tipu,

ahhaha..sebelum sampai restoran tu, ade lagi kisah..aku terjumpe duit RM1..dengan duit tu kteorang amik la buat beli air..share 2 orang..aku dengan aishah je g....hohoh..sadis jer..haha

then, aku jumpe 1 no telefon ni, membe laki..die outsider...then, try la call nak pinjam moto...
hehehhe...pastu,, dapat...pe lagi..merempit la g sg besar tu..naik la kami b'2 moto EX5 wane biru..hehe..copy from google

lebih kurang macam ni la moto nye..

makan kfc..pastu lepaking kt BNo jap..beli mee udang..sedap gile wa cakap lu...hehe

sesape yg singgah ke sungai besar or sabak bernam, jangan lupe untuk singgah makan mee udang kt BNO..dengan udang die yg banyak, ade telur, n kuah yang pekat..emm..sedappppp...
the latest price RM5..
and..otw nak balik tu.. ade roblok pulak..mule2 aku comfident je ni nak jalan..maklum lah awak kn ade lesen, heeee..
pastu, da hampir sampai kt encik polis tu, baru aku teringat lesen aku kt wallet lagi satu (wallet byk sgt)..and pe lagi..aku x snggup terima risiko..ha..pe lagi.. u turn ar ...adoi, masuk la kt lorong2 yg x pernah dilalui...
aku redah jer, ..finally, lorong yg kiteorang lalu tu menembusi ke poli kiteorang..
fuhh..lega...
ahhahaha...
acctually kalau kt poli aku jarang bawak lesen keluar, ye ar...bukannye aku nk bawak moto or kete selalu kt sni..yg bawak just ic n atm card je..
moral of the story yg aku nak cite sebenarnye..lain kali simpan lesen sekali dengan ic..so that, bile nak amek ic,,lesen pn akan terbawa sekali..
wokehhh kawan...

khamis ni last paper..
Persoanality Development..
yahoo......
^_*




p/s : 1 keping gmbar pun kiteorang x amik on that day.............

4 comments:

mykhalis said...

header baru ke nie?? banyak promote makanan yang best2 nie

Unknown said...

Yup..bru update..hehe..tengah lapar mmg pk makanan jer..hehe

WuMing said...

Eh...eh.. baru aku sedar... Duit aku hilang RM1. Duit aku dah ada tanda dia... Ada gambar agong kat depan....

Unknown said...

hahahah..sorry..da msuk prut ar bli air..hehe

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^