Thanks sebab tekan ini.. :))

December 24, 2011

LAJU ITU KEPUASAN

entry ni poyo sikit okeh...xnak bca xpe..heheh

well....sbb bosan tahap gaban ari ni....so, ptg td..aku pn pergilah 'makan2 angin"......hehehe..
bayangkan sehari suntuk aku mengadap FACEBOOK tu....bosan gile siot.....

then td...aku puaskan la jugak hati aku ni....pusing2 la KL jap...bajet KL dkat dgn uma aku lah...hehe...

nek moto, ke nak nek kete...?? puas jugak lah aku fikir td.....x pernah lg dpt kepuasan naik kete...
so td.....ehem, .. kuar la naik kete...diam2 plak tu kuar...ye ar, kang sibuk adik aku nk ikut...

mmg syok ar......bukak lgu kuat2...and feeling sorang2 dlm kete tu......pstu smpai highway....drive smpi 120...(itu je aku brani)..syok gile.....hahahhha....stu kepuasan yg lain bg aku....

tp jgn risau .....aku selalu ckp kt diri aku.....jgn rakus sgt atas jalan raya nih...heheh...

sbb selalunye aku bosan2 cmni...aku bwak moto laju2....itu dah kebiasaan....tp bile bwak kete laju.....luar biase skit plak bg aku..hehhe.....tp drive smpai TT je kot...mlas aku nk hadapi kesesakan kt KL tu..

pstu da smpai TT tak park pn....tau x sbb ape?? dah 2 kali kete aku sakit time parking....kiri kanan calar.....siot je....

AKULAH PUNCA tu... :((

huhuhu....

kesimpulan yg dapat dibuat ialah....

KELAJUAN ITU KEPUASAN...




No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^