Thanks sebab tekan ini.. :))

December 27, 2011

UNEXPECTED IS BEST

hahhaha...mcm siot je tajuk entry aku ni......

kdg2 ssuatu yg kite x rncang or x jangka....bende itu akan terjadi dgn best, seronok....and more excited la.....kalau aku, ekceli...aku suke ssuatu yg terancang....nak2 plak, bile nk date...hihih...kalau kuar dgn kwn2, its ok x rncang pn......terasa nk kuar jln2, mmbe ok...terus jlan je...da nk gerak baru pk nk g mane...huhuhu

mcm ari ahad baru ni....aku jejalan tnpa dirancang.....mule2 aku g TS, pastu g sunway pyramid, then last titiwangse.....sbbkan time ari krismas....dua2 mall yg kteorang pergi ni sgtlah ramai orang....

dgn santa clausnye lg...tarian2 bagai....mmg sesak la org...adoi.....tp overall...bes lah...heheheh..
eventhough nga demam......tp demam itu bukan penghalang...heheh.....

walaupn mule2....ade org ckp xyah g..sbb demam...tp aku rse....I feel more better bile da kuar...hahhahahha.....xperlu mkn ubat....makan angin je...hehheh...

pstu da balik tu......amekk kau......terus suhu bdan melonjak naik...padan muke aku!!!...

ok,sekian...

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^