Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

December 5, 2011

Kalau tibe2 org datang "meminang" ...NAK??

aku pernah tanye soalan mcm ni kt entry nih...

mane la tau, "kes" mcm ni tetibe jd kt kite yg blum kwin ni...tetibe, ade rombongan dtg meminang ke rumah..dah ler xkenal...and lebih best skli..xpna jmpe pn..

NAK KE TERIMA??

kalau betul2 berada di situasi mcm ni ...macam mne????? hishhh..xdpt aku bayangkan..nk2 plak yg dtg tu...attractive...nk tolak pn pk byk kali...huhu

sblum kenal "en syg" ni mmg aku pna ckp kt mak aku..."mak, cri kan jela jodoh utk ina"....alasannye..aku mlas nk cri2 nih..hahahha.....tp itu, beberapa bulan yg lalu la...hahahah..skrg idak ler, nk tggu die smpai ke jwpn terakhir.. :)) cehhh!!!


notatingtong : sblah uma aku ni ade 3 org anak lelaki bujang,kt dpan uma ade sorg..xpna aku nmpk dorg bawak gf dtg uma...pelik plak aku rse...umo da ptut bleh kwin.. ..xnk aku tau kot...hahah...xde motif!






Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^