Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

December 28, 2011

macam bodoh je

assalamualaikum...

aku bukan nak marah...cuma nak lepaskan je ape yg terpendam kt kepale otak ni...
sorry.....aku boleh je nk kurang ajar, kalau aku nak.....boleh je nak langsi ...kalau aku nak....
masalah kt sni...sama ade nk atau x nak je...

kdg2 rse mcm bodoh je....mcm bangang ,
aku pn x faham kenapa lelaki ni ...suke guna ayat yg same je....
masalahnye orangnye berlainan...tp ayat copy paste....
lumrah lelaki ek mcm tu????

kdg2 kte da boleh agak ape yg die nak cakapkan..
sumpah same siot....
kdg2 satu tahap tu...rse mcm nak balas balik je kt insan bernama lelaki ni...
kdg2 rse x sampai hati plak....

aku dah konfius dah ni......
tu la cari pasal lagi........
someone waiting for me, and I'm waiting for someone....
bagussss...

2 comments:

hawa said...

bkn bdo as,,tp,,dh mmg cmtu,,lg2 kt pnah knal rpat ngan insan yg bglar llaki...kt dh tau sgt pe laki tu akn ckp,,wlupn org yg bbza,,,
biselah tu,,mnusia,,sntiasa xnmpk pe yg ddpan mte,,,dh xde ddpn mte,,brulah kt akn cri org yg tggu kt tu,,,xde salahyer mmilih,,tp,,bg awe skrg,,lbih bek kt idup ngan org yg sygkan kt lbih dr kt sygkan sorg laki tu lbih,,sbb org yg syg kt lbih,,psti sukar tuk lpaskan kt dr kt je yg dygkan die lbih,, ;)

Reena said...

yup...btul tu awe...kte pn dok pk ni...nk tggu atau trime...tp bile pk balik...baik kte trime org yg tggu kte.....

should he love us more, than we love him more.. :))

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^