Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

December 16, 2011

TERKESIMA......KASIH PUTUS DI TENGAH JALAN

ku sangkakan, panas hingga ke petang...rupanya hujan di tengahari.....
baru intro....

agak2 ape aku nak cite....?????

*********************

terkejut gile td.....dgr cite dr salah seorang "kakak" aku....
aku ingatkan x jadi....tp akhirnya jadi gak...takdir telah tersurat begitu....mungkin jodoh x pjg.....
hemmmmmm.....

hebat betulllll....dugaan die......mau gile kalau x boleh kawal perasaan ....huhuuh
dgn baru menimang bby girl...dn takdir begitu plak terjadi.....mental kena kuat utk hadapinya..

aku rase korang pun dapat agak...ape aku nk cite......
ye2...divorce....siapa????? ....x perlu la tahu.....

sbb ape????

kalau tnye sbb musabab.....jwapannye cuma satu....ALLAH telah tetapkan begitu...
tp kalau tgk dgn mata kasar....sbbnye ialah "KECURANGAN".........hati isteri mne yg snggup terima, kalau kecurangan yg terang lg nyata????

bak kata "kakak" dlm hal ini, mungkin ade yg menyalahkan die......die pekakkan telinga n hadapi sume ni dgn tenang....sesungguhnye hati dia dah hancur berkecai.....rse mcm xleh digam balik hati tu walau si "abang" dtg memujuk......

aku sbg pmpuan bujang yg mendengarnya....hnya mampu telan air liur byk2, xtau nk cakap ape....lidah kelu...xtau nk susun ayat mcm mne utk melahirkan "takziah" aku kpdnya....

x sangka si "abg" mcm tu.....kedua-duanya aku kenal, walau x serapat mane....
buat "kakak" semoga kau terus kuat menghadapi dugaan ini....




No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^