Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

December 2, 2011

Tak nak jadi macam dulu

selamat malam...

time : 8.19pm
weather : hujan agak lebat.... :p
Venue : bilik sendiri

*****************
sebenarnye ....sorang2 melayani perasaan ni best jugak...ia akan mmbuatkan kte berfikir tentang masa lampau, dan cuba utk baiki kelemahan diri....snang cite bersendirian ni akan m'bri ruang kpd kte utk muhasabah diri...

hemmm...aku da x nak jadi mcm dulu...setahun lebih aku cube utk berubah..mengubah segala-galanya yg patut aku ubah...dan skrg pun msh tengah mncuba...
terima kasih awk..sbb pengalaman itu m'buatkn sy berfikir..

dalam tempoh setahun ni, beberapa kali perasaan aku diduga....syukur alhamdulillah..buat masa ni sumenye msh terkawal...aku yg kwal emosi aku, bukan emosi yg kwal aku.....demi Allah, aku x nak ade "perasaan" mcm dlu lg....sakitttt!!!!

dan sekarang....Allah gerakkan perasaan ini utk kesekian kalinye...Allah gerakkan perasaan ini utk menyayangi seorang lelaki...Allah kenalkan aku dgn seorang lelaki...aku yakin perkenalan ini pasti ade hikmah...,walau ape pun pengakhirannya....
aku syg die seikhlas hati..

aku x baik mane....tp aku cube jd baik, utk dapat yg terbaik.....semoga kau terima solatku YA ALLAH....



terlalu awal utk membina angan2, terlalu awal utk menanam impian dan cita2 utk perasaan ini...aku merancang, ALLAH merancang, & perancangan ALLAH yg terbaikku utkku...

andai die kau takdirkan utk aku,
izinkan aku m'jd pendampingnya yg setia,
menemaninye saat suka dan duka,
semoga aku tercipta dr tulang rusuknya.........
satukan kami dgn redhaMU YA ALLAH..




jauhi aku dr leka dgn perasaan ini...

andainye die hnyalah persinggahan dlm hidup ini,
redhakan hatiku menerima perpisahan itu..

walau ape pun takdirku, redhakan hati ku menerima ketentuanMU........

SEMOGA AKU X JADI MCM DULU




No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^