Thanks sebab tekan ini.. :))

December 24, 2011

I wish I have brother

assalamualaikumm...

hehhe..x abis2 aku nk cite psal ni kn....da byk kali rsenye aku wt entry psal nak "abang" ni..heheh
ntah knp la...dr dlu aku suke berangan, mane tau ...one day tbe2 aku dpt tau, yg aku sebenarnye ade abg....hahhahahahh

teringin nk ade abg...tu yg rse sume lelaki nk pnggil abg tu..hahahahah....xde la main2 je.....
mse aku g hiking kt fraser hill tu pn.....ade sorang abg ni, adoi....sgt caring.....besnye kalau dpt abg mcm tu.....

terasa sgt mnja plak...bile ade seorang abg yg care kt kte....hahhahhaha
walaupun terasa nk abg.....tp aku x suke istilah "abang angkat" .....aku tau hati aku xleh caye....
abg angkat je kot...one day ,, prasaan tu msti bertukar......heheheh

ok...sekian....

2 comments:

aimie amalina said...

huuuu
sameee
teringin gak..bole jenjalan same..bercite2 dgn die
huhuhu

i wishh tooo :))

Reena said...

btul tu.....tp abg kndung la bes...leh touch2 die, tnpa rse bersalah..hahaha

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^