Thanks sebab tekan ini.. :))

December 31, 2011

Review 2011 #1

assalamualaikum..

review eh orang panggil??? ....huhuhu...selamat hari jumaat sume..
ok...dah rmai rasenye story about ape yg da dilalui throughout 2011 ni...
mcm2 kisahnya... huuh
so...aku pn haruslah berkongsi jugak..
ape yg aku dah lalui sepanjang 2011 ni..

well!! awal 2011 bermulanya final sem aku....
ingt lg..aku tmpal kertas A4 yg tertulis azam aku kat dinding mja asrama ..
azam aku time tu..
festly, nk grad on time...X NAK REPEAT....
then beli moto n kete...
nak dapat AKJ...akj tu pointer 3.5 ke atas ler..
and...dapat pkwe..hahaha...ni pn boleh jadi azam... :p

alhamdulillah...
dapat sume kau!! heheheh..
yg aku x sangke tu yg azam kete tu la..
kete tu mmg bukan spenuhnye duit aku..bape "K" je duit aku..
duit mak aku yg byk melabur..
nak kate sepenuhnye kereta aku pn xleh gak...hemm
tp yg pasti lah..kete tu totally atas nama aku..
bulan2 aku gak yg bayar....so far...aku je yg bawak..

dlu moto impian aku...ialah YAMAHA LC 135,
tp yg aku dapat YAMAHA LAGENDA 115,
xpela jnji YAMAHA gak..huhhu
yg ni mmg wajib bg aku.... :p

yg paling bes skali...
final exam aku syok gile...
lulus n dpat AKJ.....
and yang paling best....XDE REPEAT..
cuak siot kalau repeat....

sesungguhnya....aku bersyukur sgt2.....
utk smbung dgree???? nnti dlu kot....
siyesly n honestly....
mood nk blaja tu dah starting down...:)
tp niat tu masih ade.....

seminggu lpas abis blaja...
lepak2 uma seminggu..then aku dpt kje..
alhamdulillah jugak.....kje tu masih bersama aku smpai skrg..
xtau la bile nk benti..hehhehe

and......yg last tu???
hemm...utk penutup 2011...
aku tlah berkenalan dgn sorang "adam" ni...
hubungan ni mmg baru sgt2...

nak cite pn masih segan lg....hohoh..
so far, msih terasa la hepi tu...
almaklumlah baru lgi kan....
selalu mengejutkan pgi aku...
kjutkan solat..huuhu

nanti aku smbung lagi review utk 2011... :)) peace!!

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^