Thanks sebab tekan ini.. :))

March 26, 2012

Puasa sebab "hujung bulan"....?

aku x bagi tahu lagi ek....hari ini aku puasa..*suke ati aku la btau :p...maklumlah la puasa ganti la katakan....baru nk ganti...
puasa ramadhan pun dah makin dekat..bulan 7 kalau x silap aku...huhhuh..

kalau dah puasa ni "saving" la jugak kn...kalau selalu sehari belanja RM 10..bile puasa...langsung x kuar duit..hehehe....nak2 plak dah hujung bulan....dan yang best jugak..dapat menurunkan berat badan..kihkihkih....tp nanti buka kang...xleh janji ar turun ke naik..muahahahahha....siot je..

sebenarnye aku nak cakap skrg ni...aku memang tengah saving habis ni...aku cuba untuk menahan 9 nafsu aku tu....muahahha.....jd kalau boleh sangat2..aku xnak tau ape2 SALE yg ade sekarang...boleh cmtuh??? ..hehhe.....walaupun aku tau...Elianto ade sale 70% sekarang ni.....hmm...

aku kononnye baru wat "pelaburan"......pelaburan ape tu??? bia lah aku sndiri yg tau ek....huhuh....bulan Mei nanti aku nak konvo dah....so nak kena prepare utk baju, tudung or senang cite expenses utk konvo tu nanti....xde sape nk sponsor.....

so, haruslah ikhtiar sendiri... :))...aku kena berjimat cermat mulai dari ari aku taip ni..hihiih..kena kawal makan....jangan byk berjalan.....itu misi aku wat mase ni.... hehehhe

sekian...


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^