Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

March 13, 2012

Apa nak makan ni?

selamat tengahari u alls!!! da lunch??...

ape nak makan ni weh!!..pagi td da makan nasi dah...aku ade bwak kek coklat yg aku buat mase ari ahad tu....rase mcm kenyang lagi..tp rase nk mengunyah..hahah..sumenye rase2..adoi...

proses mengurangkan berat badan sebenarnye....nk kurangkan makan nasi...makan berkurang la jugak berat aku nanti..hahaha..pftttt.........................

ekceli xtau nak cite ape..bosan gile siot... grrrrrr

3 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

Assalam...berat bdn brapa dik ?

Kuatkan semangat klau teringgin nk mkn nasi tu jamah sikit je yg penting diet tu yg menyihatkan jgn ditelan pil kurus udah le nnti lain lak jadinya..jgn lupa bersenam hasilnya lambat tapi kesannya selamat :)

Reena said...

wasalam..berat 47kg skrg..huhuh...senang mmg da lame x wat..cuma nk kurangkn mkn je..hhehe

GincoMerahJambu said...

kak rina dah hot lah..tak payan turun lagi dahh..comell jee

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^