Thanks sebab tekan ini.. :))

March 23, 2012

Berat badan ni turun naik la!!!

morning...assalamualaikumm...

xde kes sebenarnye...huhuh...aku ni sebenarnye setiap hari timbang berat badan......yg pastinya, berat badan aku x pernah maintain 40kg (tipu)....dulu mase sekolah sampai form 5 berat aku 40 tau....aku dah tinggalkan sekolah dalam 4 tahun...dalam 4 tahun ni berat badan aku naik 7 kg..

kadang aku timbang 46kg, ...kdg2 47kg.....kdg2 48....ha mcm tu la kekdahnya...pernah skli tu sampai 49kg...berderau darah aku..ecececechh..



aku kalau boleh nak 45kg je...maklumlah aku kan kecik je...tinggi pn 143cm mcm tu...so, haruslah aku kelihatan kurus kan....nanti kang macam "tong" je jalan...ahhaah...gile jahat ayat...!!! ni belum kahwin lg ni....kalau dah kawin kang...xke upe, belon udara panas...eh!! :p

satu lagi yg aku pasti.....selera makan aku sangat lah aktif...sume bende nampak berselera je.....sume rasenye nak telan...adoi...payoh ler gini...aku xlah heran sangat sebenarnye, sbb aku tengok kawan2 skolah aku pn mcm tu kekdahnya...kalau dlu kurus bukan main, rase mcm badan die ssh nak naik je....but now bile jumpe...wow!! die "membesar" dengan berjaya...mcm aku ler tu...hehhehe

*Fakta ke Auta ---> Perempuan SANGAT ALERT dgn berat badan mereka..

sekian.


No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^