Thanks sebab tekan ini.. :))

March 2, 2012

Barang kepunyaan bekas kekasih!!...

idea entry ni lahir setelah baca entry k.diana ni.... :))

........................

siapa kwn2 single i yg ade simpan barang ex bf????...errr!! ala2 gedik plak ayat aku ni..haishh...
bile da bercintan-cintun ni...ntah kenapa selalu perempuan atau lelaki akan jadi pemurah hati...asal awek or bf pinjam je, sume boleh!! kononnye....sharing is loving la...adoi!!!

klau yg capel dekat2...yg selalu men tukar2 biasanya handfone....kan2????.....kalau pkwe jauh2, xdapat la merasa....hehhehe.....bila da pinjam2, then tibe2 putus plak (spoiled je) ...then, what happen dgn barang yg dipinjam tu???????

korang jawab la sndiri jawapannye..huuhu...aku cite ni sbb aku pun ade kisah disebalik tajuk entry ni...cehh!!

barang kepunyaan kekasih yg aku masih aku gunakan sehingga hari ini ialah....

helmet..


google je..


aku lupe plak last kuar pergi mane ntah kn...sbb ape die tak amik balik helmet tu time balik "date" tu pun aku x ingat.....yg aku ingat...bile dah "rasmi" kami putus...aku balik umah, ternampak helmet tu ade lg kt umah....dalam proses sedih2 tu, aku pn suruh la die amik helmet tu.....

pastu die ckp...xpela, bia aku simpan.......sehingga ke hari ini, aku masih lg guna helmet tu, wlaupun aku da beli helmet jenis yg sma sekarang..mase mule2 aku gune helmet tu, means mase die bg pinjam..helmet tu baru lg...cuma visor je aku da tukar, coz visor lame tu dah pecah...

honestly and sincerely....aku masih ingat kt die, rase mcm die masih ade dlm hidup aku ni.....hahahaha...gile!!! die dah kahwin wehh......aku pun xtau sampai bile aku akan guna helmet tu....hemm....

*****
nk jiwang jp....

************

kerana "die" jugak la...aku cube "elak" dr pnggil boyfren abg...walaupun mungkin umo die jauh beza dr aku...sbb bg aku cukuplah "satu abg" yg da pergi dlm hidup aku...dn sbb die jugak aku dpat rase "abg" akn tinggalkan aku....."abg" yg aku syg sgt...dan kenapa "abg" slalu pergi dr hidup aku???....ye!!! we'r not meant to be...

************

ok...cukup....!! ....
g.nite...




No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^