Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

March 21, 2012

Nafsuku.....................MAKAN!!

assalamualaikum....

entry pendek2 je lately....

perut aku ni asik lapar je.....rase nak makan itu, rasa nak makan ini....tp semuanya kena beli...huhuhh....nafsu tu makin menjadi2.....errr...mood happy ke??....biase je la..cuma xde yg menyesakkan fikiran je....

rase macam tengah puasa je.......adoi....tika ini, saat aku menaip entry ni..aku sangat "mengidam" kan ini...


.
.

.
.

.
.
.
.

.



akan aku dapatkannya balik kerja ni...hahahah....terliur tengok..makan time panas lagi sedaaappppp....aku mengharapkan aku jumpe dengan jodoh, xpun buat masa ni boyfie la..seorang bf yg kuat makan, dan x kedekut nk belanja aku makan...oh yeah.!!!!

lapar...........





*tp bile makan je, slalu pk..bape kg la naik ni..adehhh!!


sekian....

No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^