Thanks sebab tekan ini.. :))

March 27, 2012

BODOH @ KURANG PANDAI....percaya teman lelaki 100% ???

errkk...aku xtau la nak mulakan entry ni macam mane.....heheh....sekarang ni musim remaja perempuan lari dari rumah ikut teman lelaki ye??? boleh pulak ade musim2 die ek....

huhhhh!!! bosan mak nak dengar...!!

malas plak aku nak kupaskan mengapa kes2 mcm ni terjadi....kang jadi karangan SPM yg bertajuk "Punca Remaja Lari Dari Rumah" pulak kang...muahahhahah....

ape yang aku nak taipkan kat sini ialah...sokongan utama *kot yang membuatkan mereka sanggup lari dari rumah adalah kerana mereka percaya 100% dengan "b,abg,papa,syg" mereka....almaklumlah, kalau dah "capel" mane maunye nak panggil "sy awk, kau aku,".......haruslah ada b, abg, papa (paling muntah) :p

selagi belum kahwin jgn letak kepercayaan 100% dekat teman lelaki anda......anything can happen...peringatan utk aku jugak....aku kan belum kahwin...so, jgn percaya pakwe kau sangat okeh..

sekian...


No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^