Thanks sebab tekan ini.. :))

March 6, 2012

Harapan nak tido Awal..

assalamualaikum...dan selamat malam u all!!! da beberapa hari aku x menaip kt sini...mcm busy2 ayam la jugak aku kt "mini ofis" aku tuh...*eh!! ayam plak jadi bahan.

statement poyo kali ketiga...
*aku dah deactivated kan account FB aku utk kali ketiga selama aku berpesbuk ni...heheheh...actually bru 2 hari utk kali ni....as usual...for temporary only...hahhahah..gile lebat cita kau!!!

ade la beberapa motif kenapa aku "tutup" jap pesbuk aku tu..mlas plak nak huraikan panjang lebar kt sni *panjang la sgt asrina oii!!....huhuhh...salah satunye sbb aku nk gunakan masa aku ke arah aktiviti yg berfaedah..so, xde la aku "kena" berjam2 tgk lappy berscreen kan FACEBOOK...

tp kan ..celah mane aktiviti berfaedah kau tu ????...bajet malam ni nk tdo awal la konon..ye la FB xde, so baik aku zzzzzzzzzzzzzz awal kn....pehtu, nga lepaking kt depan tv, bosan2...aku tukar la channel...then tekan la 108 ....msti korang tau punye channel ape nih...muahahha..

ade plak cite hindustan lame, yg aku rase mcm berminat je nk tgk...kebetulan mase aku bukak tu..cite tu pun baru start, habis kul 12...aku pn ntah angin ape ntah...tengok la cite tu sampai habis..sensorang lak tu....gile semangat kau!! hindustan malam2...adoi la....

finally..currently 1.22am...aku masih x tdo lg......and masih on FB jugak...tp bukan aku punye....my secret couple punye...cehhh!!...hampeh je!! patutnye jgn langsung on...x kisah la orang punye ke...same je do...haishh

ok la...tata..!!

sekian..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^