Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

November 26, 2011

JANJI...senang nak ungkap...tapi...

assalamualaikum...

selamat berhujung minggu.....awal lagi ke nk ckp...xpela awal pn awal la...Selamat Tahun Baru saudara seIslam ku.. :))....and...yeahhh!! cuti 3 hari....

kejap lg aku nk kuar....nnti aku cite la ok.....tp now nk kupas isu2 janji....heheh..
hemmm..janji ni satu perkataan yg kalau ingat balik, hati akan rase sakit......kalau dah sakit tu, msti lah sebb JANJI x tertunai....err!!

zaman percintaan adalah "zaman kegemilangan janji".....perkahwinan aku x pndai cite....aku pun x kawin lagi ni ha....so, percintaan je la aku tau...

the famous amous skrip dalam capel2 ni..

"sy janji setia kt awk sorang je"
"janji x curang ...okeh!! "
"sy janji x tinggalkan awk"....

cehhh!!!! ...............sakitnye hati kalau ingat balik ungkapan2 yg pernah diucapkan ni.....
janji yg hanya diungkap di tepi bibir yg manis tu.....

rase nk tampar je....mane hilang janji2 manismu..... :p
so far.....hemmm..rasenye lah...aku jarang berjanji...kalau jnji pn, aku x dibenarkan tunai janji tu...so mcm mne aku nk tunaikan?....faham ke??

contohnye...
si die suruh kte janji jgn tinggalkan die....tp at last...die plak yg tinggalkan kte...so...
kte x dpt la tunaikan jnji tu...

ha....mcm tu la kekdahnya...hahahahha....insyaAllah...aku akan cube sedaya upaya (cehh!! ) utk tunaikan jnji tu.....hemm..sbb aku pk dlu bru jnji...huhuhu...
ayat poyo je....nk wat mcm mne ...aku mmg poyo pn...

ok ...sekian....


tp..kdg2...kte sendiri yg nk wt janji dgn org tu......mcm mne tu?

2 comments:

KhaiRin said...

tu janji ikut kata ati je..bkn akal

fadhli said...

Insyaalah...abg akn tunaikan syg.....luv u......

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^