Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

November 22, 2011

Review time sekolah

aku mmg mcm ni...ade masenye aku tibe2 rindukan sesuatu or seseorang.....hemmm, sesungguhnye, banyak sgt2 nikmat yg Allah da bagi selama 21 tahun aku hidup kt dunia ni...

and malam ni..aku rindukan zaman persekolahan aku..perkara yg aku rse kecewa n menyesal sampai sekarang ialah....knp la aku pemalu 'sikit" time skolah dlu?? ...knp la aku x blaja2 betul2 ??..knp la aku x "bajek top" mse sekolah dulu..??...mnyesal la jugak...huhuh..but past is past la kn...


layan la pic bawah ni, bila aku tengok pic2 lme ni..hati aku terdetik ..
" rindunye....."
"comel gk aku time skolah dlu........" hhahahahhaha....

dlu stok amik gmbar hp2 "cikai2" je......time tu mne tau 3mp, 5mp..dslr bagai...asalkan leh tngkap gambar sudah...hihihih




ni time alumni sekolah kteorang tahun lepas..



rsenye..bukan niat kteorang nk take pic dgn mat salleh tu....huhuhu

sucinya....seputih baju dan tudung kami....ahaksss.. :p


spe duga.....kwn aku yg sebelah kanan tu..da ade 2 orang anak dah... :))


time ni dpt jd penolong kelas...tu yg dok sebelah guru kelas tu...hihihhi


baju kelas yg last mnit baru comfirm..tu yg x bape lawa tu..huhuhuh


lupe plak time ni majlis ape..



actually...tersangt byk lah gambar2 time sekolah dlu.....aku mmg kaki gambar, asal ade je hp mmbe ade kemera, msti aku nk pnuhkan dgn muke aku...bosan tauk!!!

now, bile da pkai hp kemera sndri...susah nye nk take pic...hemm...sbbnye nk take pic with dslr je...hahahhah...


2 comments:

GincoMerahJambu said...

pewittttt! kak rina cute gler mase skolah

Reena said...

mse skolah je...adoi!!..hihih

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^