Thanks sebab tekan ini.. :))

November 22, 2011

cantiknya dorang ni..

rasenye ni mcm first n3 aku cite pasal artis...rasenye lah.....
Well, aku adalah salah seorang peminat Fazura..

die suke g clubbing or what ever la...
still suke gk tgk die..heheh..sbb die x gedik!! ..hhuhuhu...walau mcm mne pun aku ttp x suke lakonan die dalam Tahajjud Cinta .. :) drama tu merapu...huhuh



baju n kasut die time malam FFM ni pn sgt lah cantik..simple and nice.














ok..yg ni sgt la jeles tgk..uwaaaaaaaa.. :p... she's prgnant ke....?







wife Zizan Nin pn lawa ..sopan je.






Tiz Zaqyah one of actress pmpuan yg aku suke .....die mmg cun!!!
x hipokrit..bg aku la.. :p






credit pic : MK STREET

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^